Isännöitsijätoimisto T.L. Johansson Oy.

EU:n tietosuoja-asetus on astunut voimaan 25.5.2018 - huolehdimme kaikkien palveluidemme tietosuojasta

Meille on tärkeää henkilötietojen ja viestinnän luottamuksellisuus sekä asiakkaiden yksityisyyden suojaaminen kaikessa toiminnassamme. Noudatamme asiakkaidemme, työntekijöidemme ja kumppaniemme sekä muiden sidosryhmien henkilötietojen käsittelyssä lainsäädäntöä, viranomaisten määräyksiä sekä hyvää tietojenkäsittelytapaa.

Pyrimme noudatamaan korkeaa tietosuojan tasoa. Käsittelemme henkilötietojasi vain ennalta määriteltyihin asianmukaisiin tarkoituksiin ja vain silloin, kun se on tarpeen.

Suojaamme palvelumme teknisesti asianmukaisin keinoin ja koulutamme henkilöstöämme säännöllisesti tietojen käsittelyyn liittyvistä periaatteista. Kaikki tietoliikenne on suojattu SLL-sertifikaatilla.

Tällä hetkellä internetsivuillamme olevien sähköisten lomakkeidemme (yhteydenotto, palvelujen tilaus, tarjouspyynnöt) tuottamat tiedot säilyvät yhteydenpitoa varten asiakastiedoissamme pilvipohjaisesti. Poistamme yheydenottopyyntönne järjestelmästämme mikäli niin haluatte.

Lisätietoja - rekisteriseloste

Isännöitsijätoimisto T.L. Johansson Oy

TALO-IKKUNA

on taloyhtiön palvelukanava. Kirjaudu järjestelmään sinulle toimitetuilla tunnuksilla. Tunnukset on toimitettu vain niihin taloyhtiöihin jotka ovat palvelun tilaajia.

Palvelusta löydät monenmuotoista hyödyllistä tietoa taloyhtiöstäsi: ajankohtaiset tiedotteet jne.

TUTUSTU TALO-IKKUNAAN TÄÄLTÄ

TERVETULOA VERKKOPALVELUIHIMME.

SÄHKÖISET PALVELUT:

1. ISÄNNÖITSIJÄTODISTUKSEN TILAAMINEN

2. LISÄAVAINTILAUS

3. MUUTTOILMOITUS

4. ILMOITUS HUONEISTON KUNNOSSAPITO - JA MUUTOSTÖISTÄ

5. Vikailmoitus

6. Muut asiat: OTA YHTEYTTÄ yhteydenottolomakkeemme kautta!